Ładowanie Konfiguracji Stylów. Proszę czekać...

  • Nabór do klasy pierwszej
    Nabór do klasy pierwszej

    W naszej szkole uczymy w dwóch budynkach z pełną infrastrukturą sportowo - rekreacyjną!
    Posiadamy:
    - salę do zajęć z Integracji Sensorycznej,
    - multimedialne pracownie,
    - bardzo dobrze wyposażone, wygodne świetlice.
    Uczymy w oddziałach dwujęzycznych,sportowych oraz oddziałach Montessori.
    Organizujemy Zielone i Białe Szkoły, wycieczki zagraniczne oraz Pikniki Rodzinne.

  • Łączymy tradycję z nowoczesnością
    Łączymy tradycję z nowoczesnością

    Prowadzimy oddziały z pedagogiką M. Montessori
    Realizujemy innowacje pedagogiczne, programy i projekty międzynarodowe
    Oferujemy liczne zajęcia pozalekcyjnych
    Działalność szkoły wspiera stowarzyszenie „Czwórka na szóstkę”

  • Realizujemy pasje sportowe
    Realizujemy pasje sportowe

    Prowadzimy oddziały sportowe od klasy VI
    Organizujemy naukę pływania od klasy pierwszej
    Jesteśmy szkołą OSPR oraz uczestniczymy w programie SOS
    Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo każdego ucznia!

  • Kompetencje kluczowe
    Kompetencje kluczowe

    Prowadzimy oddziały dwujęzyczne od kl. VII
    Współpracujemy z wolontariuszami z całego świata.
    Organizujemy dla dzieci, rodziców i opiekunów zajęcia otwarte,
    wydarzenia z cyklu Żywe lekcje historii
    Prowadzimy Akademię Malucha

E-dziennik
Oddziały dwujęzyczne
Oddziały M. Montessori
Oddziały sportowe
Konkursy
Zawody

Projekt edukacyjno- językowy Dania - Szwecja - Norwegia.

Tegoroczny projekt edukacyjny wspominam z tęsknotą. W oczach mam jeszcze miejsca, które odwiedziłam i ludzi, z którymi się spotkałam. Wbrew pozorom droga nie była uciążliwa. Wszystko dzięki wspaniałej atmosferze, która towarzyszyła nam w autokarze.  Już rankiem następnego dnia wypływaliśmy z Rostocku w stronę Kopenhagi. W tym pięknym mieście, stolicy Danii, widzieliśmy urokliwą uliczkę portową Nyhavn, zamek Christiansborg, zespoły pałacowe Amalienborg i Rosenborg wraz z odprawą warty oraz kopenhaską syrenkę - symbol miasta. W Muzeum Narodowym podziwialiśmy zbiory dotyczące życia i obyczajów ludów północy czy kultury japońskiej. Wizyta w Goteborgu w Szwecji pozwoliła zobaczyć Gotaplasen - główny plac miasta z fontanną Posejdona, Avenyn - reprezentacyjny bulwar miasta oraz dzielnicę portową wraz z zacumowanymi tam okrętami. Świetna zabawą była wizyta w muzeum Volvo. W odwiedzanych miejscach wykonywaliśmy zadania językowe, przeprowadzaliśmy wywiady z mieszkańcami, by uzyskać odpowiedzi na pytania związane z tradycjami, życiem codziennym i historią danego miejsca. Towarzyszyła nam piękna pogoda, która pozwoliła podziwiać cudowną przyrodę Szwecji, a potem Norwegii. Duże znaczenie miała wizyta w szkole norweskiej, położonej w górach, w której zostaliśmy podjęci goframi. Zwiedzanie szkoły, wzajemne rozmowy, wspólne gry zaowocowały kontaktami, które podtrzymujemy do chwili obecnej. Norwegia, widok ze skoczni w Lillehammer, a zwłaszcza rejs po fiordach, zaskoczyły nieskazitelnym pięknem i potęgą przyrody. Do dziś mam w oczach obraz gigantycznych skał, licznych wodospadów i błękitnej wody. Niemałe wrażenie zrobił na nas także park Gustawa Vigelanda z rzeźbami z kamienia i brązu oraz górującym w środku Monolitem. Każdy dzień kończyliśmy podsumowaniem, warsztatami językowymi, na których dzieliliśmy sie wrażeniami i uzyskanymi od mieszkańców informacjami. Miejsce zakwaterowania w otoczeniu śnieżnych gór, błękitne lustra jezior w dolinach, piękno fiordów, architektura Oslo, w tym widok z gmachu Opery Narodowej, nawiązane przyjaźnie na zawsze pozostaną w mojej pamięci z tej niezapomnianej , skandynawskiej przygody...

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Back to top